مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» روزبه بمانی:آقاي گلرويي، درست مي‌گوييد ما از قماش هم نيستيم


روزبه بمانی مجدداً در شماره 59  ماهنامه نسیم هراز پاسخ دیگری را خطاب به یغما گلرویی

منتشر کرده به این شرح:

İmage



آقاي گلرويي، درست مي‌گوييد ما از قماش هم نيستيم




آقاي گلرويي مرا بابت همان پاسخي هم كه به شما دادم ببخشيد.
همكلامي با شما از همان ابتدا اشتباهي بود كه من نبايد مرتكب مي‌شدم.دروغ دروغ مي‌آورد، اما انصافا‌ حساب اينهمه از خود بي‌خود شدن و ناسزا را نكرده بودم.
به باور يك جمله از يادداشت آخرتان در شماره‌ پيشين همين ماهنامه ديگر پاسخي به شما نخواهم داد.
شما درست مي‌گوييد، ما از قماش هم نيستيم.
من نمي‌توانم آنگونه كه شما دوست داريد به شما ناسزا بگويم، نمي‌توانم براي ديده شدن دست به هر كاري بزنم، من نمي‌توانم آدم‌فروشي كنم. اين كار از خود‌گذشتگي زيادي مي‌خواهد، به شما تبريك مي‌گويم چرا كه تا امروز هيچ كسي از اهالي صنف ما در يك مجله رسمي تا اين حد از خودگذشتگي نشان نداده بود.
پايبندي به حداقل اخلاق در يك مجادله رسانه‌اي و رعايت حداقل آيين دشمني كردن انتظار زيادي بود كه من از شما داشتم. حقيقتا فكر نمي‌كردم شما تا اين حد چيزي براي باختن نداشته باشيد.
براي شناخت شخصيت هر دوي ما همان نوشته آخر شما كافيست، شما به جاي هر دوي ما نوشتيد. اتفاقا هدف من از پاسخ به شما همين بود، اينكه بگويم با يك استناد دروغ نبايد كار و شخصيت كسي را زير سوال برد، كه واقعا در شما اثر كرده چرا كه در يادداشت اخيرتان ديگر بدون هيچ سند و مدركي مي‌گوييد كارهاي گذشته و حتي آيند‌ه من هم رايگان است. عجب! گويا شما آينده هر كسي را كه پاسخ تهمتتان را بدهد پيش‌بيني مي‌كنيد! لا‌اقل صبر مي‌كرديد آلبوم بعدي من منتشر شود، بعد آنقدر فرصت داشتيد براي عواملش مصاحبه‌اي بسازيد و آن را با فرهنگ دهخدا تطبيق دهيد و از آبروي اين صنف در جهت تخريب ديگران استفاده كنيد. البته صبور بودن سخت است.
قضاوت در مورد هر آنچه گفتيد را به اهالي ترانه مي‌سپارم، اميدوارم اين جماعت از باب خطري كه تهديدشان مي‌كند، هيچگاه يادداشت آخر شما را در اين مجله از ياد نبرند.
شما بنده را كه دوست خطابم مي‌كرديد و از ديد شما در نوشته اولتان تاثير‌گذارترين ترانه‌سراي دهه اخير بودم در فاصله دو يادداشت فقط و فقط به خاطر اين كه در مقابل تهمت شما از خودم دفاع كردم خود‌شيفته، معمولي و لقب مي‌دهيد، پس واي به حال ديگران.
هنوز به ياد دارم روزي را كه به اصرار زياد به جلسه رونمايي از چاپ دوم كتابتان به خبرگزاري مهر دعوتم كرديد و در پايان به رسم يادبود جلدي از آن را امضا كرديد و به من و جلدي را به دوست ديگرمان سعيد كريمي هديه كرديد، و مسلما معناي هديه را هم مي‌دانيد، و امروز مي‌نويسيد: يادتان هست كتاب‌هاي مرا براي امضا مي‌آورديد؟!! به راستي وجدان چقدر چيز خوبي است. بيچاره آنهايي كه واقعا روزي از شما امضا‌يي گرفته‌اند!
براي شما كه به قول خودتان نه عقده اجراي كارتان را داريد، نه عقده ديده شدن؛ وارونه كردن مساله‌اي به مراتب كوچك‌تر از اينها مثل هديه دادن يك كتاب به يك دوست چه معني مي‌تواند داشته باشد؟
به اين سوال من در خلوت خودتان پاسخ دهيد، انصافا دليل اين‌ همه تهمت و بي‌ادبي، صيانت از آبروي ادبيات شفاهي ما بود؟! يا اينكه با هر بهانه‌اي ثابت كنيد يك نفر دستمزدش را بابت يك آلبوم نگرفته؟ آنهم در ميان اهالي صنفي كه به اذعان خودشان تاثيرگذارترين ترانه‌هايشان را عمدتا رايگان در اختيار خوانندگان حتي درجه چندمي قرار مي‌دهند. دست‌مريزاد، انصافا آبروي ترانه‌ و ترانه‌سرايي را خريديد.
به شما اطمينان مي‌دهم در ادامه اين بحث ديگر از من پاسخي نخواهيد گرفت، مي‌توانيد با خيال راحت تا هر كجا كه مي‌خواهيد به اين بازي ادامه دهيد، هر‌چند فكر نمي‌كنم بيشتر از آنچه كرديد چيزي براي از خود‌گذشتگي باقي مانده باشد.
براي شما آرزوي توفيق و سلامتي مي‌كنم.
 
 
 +
 
پاسخ تند یغما گلرویی به روزبه بمانی
جوابیه روزبه بمانی بر یادداشت یغما گلرویی
یادداشت جنجالی یغما گلرویی در مورد روزبه بمانی

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:مصاحبه,یغما گلرویی,روزبه بمانی, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب